Handelsbetingelser

Betaling.
Vi i Metervarer, Cvr.: 339 752 44, samarbejder med Nets og deres godkendte betalingsservice. På den måde sikrer vi, at du som kunde kan føle dig tryg, når du handler via vores webshop, og at det sker på lovlig vis. Ligeledes er det også mere sikkert for os som sælger/leverendør.

 

Webshoppen er SSL certificeret, hvilket betyder at betalingsløsningen krypterer dine kort/nummeroplysninger med SSL protokol, så uønsket personer ikke kan få adgang til dine oplysninger.

 

Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, VISA, VISA Electron, JCB, Diners og Mastercard.

Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen er afsendt.

Alle beløbene er angivet i danske kroner og er medregnet moms.


 

Levering:
Vi sender dine varer indenfor 24 timer efter vi modtaget din bestilling. Enten via GLS, Bring eller Postdanmark.

Da vi også forhandler varer i vores fysiske butik i Helsingørsgade 8D, 3400 Hillerød, er det vigtigt for os at sikre en ekstra gang, at vi har nok på lager af den vare, du ønsker. Vi tager derfor forbehold for at varen kan være udsolgt og leveringstiden, derfor vil være længere. Skulle dette være tilfældet kontakter vi dig. Du er altid meget velkommen til at ringe til butikken på tlf. +45 48 24 2002 i vores åbningstider i hverdagene man-fre 10-17 og høre, hvor lang din ordre er, osv.


 

Reklamationsret:

Ifølge den kære købelov, gives der altid 2års reklamationsret ved fejl på varen af materiel karakter eller fra fabrikken.

Det er selvfølig regler, vi som fysisk og online butik efterlever, og du altid velkommen til komme ned og snakke med os om det i Metervarer i Hillerød.

Reklamationsretten gælder selvfølgelig ikke ved fejl eller skader begået ved forkert betjening af varen.

Har du fået varen tilsendt med fragt, vil vi som leverendør dække returomkostninger i et rimeligt omfang eller prøve af løse det på bedste vis, så du som kunde får den bedste oplevelse.

Ved retunering eller reklamation sendes varen til butikkens fysiske adresse:

 

METERVARER

ATT. REKLAMATION ELLER RETUNERING + KUNDENS NAVN

HELSINGØRSGADE 8D

3400 HILLERØD

DENMARK

 

Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav, med mindre det er aftalt.


 

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger pr. mail, så vi kan overføre det aftalte beløb.


 

Fortrydelsesret:
Der er 14 dages fuld fortrydelsesret/retunering, på alle ikke afklippet varer i vores fysiske og online butik. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Hvis du ønsker at returnerer det, du købt hos os, skal du blot sende os en mail indenfor fortrydelsesfristen, som er som tidligere nævnt senest 14 efter købet. Når Metervarer modtager din anmeldelse/fortrydelse, har du 14 dage fra anmeldelsesdatoen til at sende varen tilbage til os i original stand, mængde, forsegling og ubrudt emballage.

 

Hvis emballagen eller forseglingen er brudt, betragter vi varen som brugt, hvilket betyder at retuneringen ikke er gyldig, og vi ikke kan refundere din betaling.

Feks. ved køb af garn pakker vi det ind i en foliepose, så du kan se varen lige så tydeligt, som hvis du var i butikken. Vi tager eksempelvis ikke garn tilbage, hvor der er lavet en strikkeprøve af garnnøglen, eller hvis der er slikket på garnet ;-) 

Så for at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme med varen, som du må i vores fysiske butik. Du må kigge, vende og dreje, sammenligne den med andet du har der hjemme i garnkurven osv., men ikke tage den i egentlig brug.


 

Klagemuligheder:
Vi synes, det er super vigtigt, at høre din holdning til det du har købt, så vi kan købe mere af det hjem f.eks til butikken, eller modsat sige til vores leverandør, hvis det er at noget ''gedemøg'' de har solgt til os - for de er også kun interesseret i glade kunder.

Vi driver denne håndarbejdesbutik, FORDI VI ELSKER AT VÆRE KREATIVE MED JER, OG GIVE JER EN GOD START PÅ JERES HÅNDARBEJDSPROJEKTER.

 

Så send os endelig en mail, hvis du har noget på hjertet!